سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال
سرخط خبرها

نتیجه دیدار بارسلونا و یوونتوس+ ویدئو گل‌ها| تحقیر بارسا در شب حذف منچستریونایتد!

  • کد خبر: ۵۲۱۰۶
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
نتیجه دیدار بارسلونا و یوونتوس+ ویدئو گل‌ها| تحقیر بارسا در شب حذف منچستریونایتد!
آخرین بازی مرحله کروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد و منچستریونایتد از این رقابت‌ها کنار رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امشب در چارچوب آخرین مرحله از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ۸ دیدار در چهار گروه برگزار شد.

در گروه E گرچه شاگردان لمپارد نتوانستند در برابر کراسنودار پیروز شوند، اما تساوی برای صدرنشینی کافی بود. چلسی در این گروه با ۱۴ امتیاز صدرنشین شد و سویا با ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در گروه F زنیت با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل دورتموند مغلوب شد و لاتزیو در برابر بروژ بلژیک به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. به این ترتیب دورتموند با ۱۳ امتیاز اول شد و لاتزیو نیز با ۱۰ امتیاز در رده دوم جای گرفت.

در گروه H لایپزیش میزبان منچستریونایتد بود و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود تا شاگردان اوله گونار سولسشیئر از رقابت‌ها کنار بروند و پاریس سنت ژرمن به همراه تیم آلمانی راهی مرحله بعد شود.

دیگر دیدار این گروه بین پاریس و باشاک شهیر ترکیه به علت توهین نژادپرستانه داور چهارم به اعضای سیاه پوست تیم ترک، فعلا نیمه تمام باقی مانده است.

در گروه G تقابل رونالدو و مسی در نیوکمپ با برتری قاطع رونالدو و یوونتوس به پایان رسید. شاگردان پیرلو موفق شدند با ۳ گل بارسا را در هم بکوبند تا صدرنشین گروه خود شوند. بارسا نیز هم امتیاز با یووه و به علت شکست سنگین مقابل این تیم در رده دوم جای گرفت.

ویدئو گل نخست رونالدو به بارسا از روی نقطه پنالتی

تعداد بازدید : 2736

ویدئو گل دوم رونالدو به بارسا از روی نقطه پنالتی

تعداد بازدید : 1775

ویدئو گل دوم یوونتوس به بارسا

تعداد بازدید : 1389
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->